خبرگزاری کار ایران

عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ۸۴ درصد گیم نت‌ها و تالارهای مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۸۸۶

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آخرین بررسی‌ها نشان داد که به‌طور میانگین ۸۴ درصد از تالارها، آموزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و گیم‌نت‌ها در مشهد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد باباخانی با اشاره به ۸۴ درصد باشگاه ها و تالارهای مشهد دستورالعمل های بهداشتی را نادیده می‌گیرند؛ گفت: طبق این بررسی ها، بیشترین میزان رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی مربوط به گیم نت‌ها است، به طوری که رعایت نکات بهداشتی در این گروه اکنون صفر است.

وی افزود: در سایر مراکز مشهد مانند ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مراکز گردشگری و اقامتی، مراکز خدماتی، اصناف، اماکن زیارتی و مساجد، مطب ها، داروخانه ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بالاتر و حدود ۶۵ درصد است.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از بین هزار و ۴۷۵ واحدی که هفته گذشته در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید شد، ۲۹ واحد به مراکز قضایی معرفی شده و پنج واحد نیز پلمب شدند.

باباخانی بیان کرد: هم اکنون تمامی فعالیت‌های مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ در شهر‌های قرمز ممنوع است و تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: بر این اساس فعالیت پاساژ‌ها و مجمتع‌های تجاری سرپوشیده در شهر‌های قرمز ممنوع است و با افراد متخلف در این خصوص طبق قانون برخورد می‌شود.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع دهند تا بلافاصله از سوی کارشناسان سلامت محیط مورد پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز