خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

راه اندازی بیمارستان سریع الاستقرار RDH جمعیت هلال احمر گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۳۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: بیمارستان سریع الاستقرار RDH جمعیت هلال احمر گیلان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، با حضور مربیانی از معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان تهران، بیمارستان سریع الاستقرار RDH در محل انبار فکلده هلال احمر رشت راه اندازی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در حاشیه این برنامه با اشاره به این موضوع، گفت: با توجه به حادثه خیز بودن و نیاز استان به بیمارستان سیار در شرایط بحرانی، این بیمارستان از سوی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر کشور به ارزش ۵ میلیارد تومان به استان گیلان اختصاص یافته است.

سیاوش غلامی با اشاره به مزیت‌های این بیمارستان صحرایی، افزود: استقرار سریع این بیمارستان در شرایط بحرانی بدون نیاز به هیچ امکانات جانبی از مزیت‌های این واحد کامل درمانی است که این واحد سیار درمانی در زمان سوانح بزرگ استقرار می‌یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان اظهار کرد: یکی دیگر از بخش‌هایی که در زمان بحران برای حفظ جان افراد حادثه‌دیده وارد عمل می‌شود گروه‌های BHCU معاونت درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر است.

غلامی با اشاره به خدمات این بیمارستان، گفت: این بیمارستان توانایی ارائه هرگونه خدمات درمانی از قبیل اقدامات بستری محدود و جراحی سرپایی در حوادث مختلف دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: این بیمارستان ۳۰۰ متری دارای ۵ چادر بادی است که بخش‌های تریاژ، اورژانس، اتاق عمل، ریکاوری، cpr و دو بخش بستری ویژه خواهران و برادران در آن وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز