خبرگزاری کار ایران

در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین طرح شد؛

جذب بیش از 11 میلیارد مشارکت‌های مردمی توسط بهزیستی قزوین/ ایلنای قزوین مسئول اطلاع رسانی حوزه توانمند سازی بهزیستی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۱۰

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین گفت: در سال 99 میزان 11 میلیارد و 700 میلیون تومان مشارکت‌های مردمی برای بهزیستی استان جذب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی ظهر امروز - یکشنبه 20تیرماه- همراه با معاون و مسئول روابط عمومی خود با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین گفت: رسانه‌ها از تاثیر بالایی در انتقال مطالب برخوردار هستند و می‌توان از ظرفیت آن‌ها در زمینه‌های مختلف بهره برد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین برای انتقال اخبار در حوزه توانمندسازی یکی از معاونت‌های موفق در استان است در بخش‌های اشتغال، ازدواج، مسکن و ظرفیت سازی مراکز خصوصی با بهزیستی استان همکاری خواهد کرد.

وی ابراز کرد: یکی از رسالت‌های جدی بهزیستی توسعه مراکز و واگذاری به مردم برای ارتقای کیفیت خدمت و استفاده از پتانسیل خیرین و دانش آموختگان حوزه سلامت اجتماعی است و  در این راستا بیش از 280 مرکز بواسطه همکاری و بخش خصوصی و خیریه فعال شده است.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته در حوزه اشتغال تعهد ما 710 نفر بود که برای 724 نفر اشتغال ایجاد شد برای سال جاری نیز 753 نفر تعهد اشتغال درنظر گرفته شده که پیش بینی می‌شود به طور کامل محقق شود.

وی عنوان کرد: بهزیستی استان در شش ماهه دوم سال گذشته رتبه‌های مختلفی را کسب کرد که دریافت رتبه عالی در حوزه خدمت رسان به معلولین، رتبه دوم کشوری در جذب تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی و رتبه عالی و مقام سوم اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در سطح کشور از جمله آن‌ها است.

وارثی ادامه داد: دریافت رتبه نخست در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولین، ژنتیک، مراکز مشاوره و اعتیاد در خدمت رسانی به مردم و همچنین رتبه عالی در حوزه ترویج فرهنگ دینی و توسعه ارزش‌های والای اسلامی در بین جامعه هدف و کارکنان از دیگر رتبه‌های بهزیستی استان است.

وی ابراز کرد: در زمینه خود اشتغالی و کارفرمایی نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده که در آن‌ها 23 درصد سهم بیمه کارفرمایان پرداخت شده و جبران کارایی نیز به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

وارثی گفت: درحال حاضر 28 هزار نفر دارای معلولیت در استان شناسایی شده که 23 هزار نفر از آن‌ها مستمری بگیر هستند.

وی اظهار کرد: در سال 99 میزان 11 میلیارد و 700 میلیون تومان مشارکت‌های مردمی برای بهزیستی استان جذب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز