خبرگزاری کار ایران

افتتاح عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و صنعتی در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۸۱

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و صنعتی در یزد پنج طرح عمرانی و صنعتی در استان یزد با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح و همچنین عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل یکی از واحدهای فرآوری شن و ماسه گفت: بزرگترین واحد فرآوری شن و ماسه کوهی در استان با مساحت ۱۵ هزار متر مربع و سرمایه گذاری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال با مشارکت یکی از بانک‌های استان و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.

اسدی افزود: از مزیت‌های اجرای این طرح کاهش ۹۰ درصدی مصرف آب است و مواد مورد نیاز نیز از کوه تامین می‌شود.

وی گفت: ۲ دستگاه بچینگ پیشرفته ۲ متر مکعبی نیز با سرمایه گذاری سی میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز گفت: با حضور استاندار یزد فاز اول باند دوم جاده یزد -فولاد به طول حدود ۹ کیلومتر به بهره برداری رسید.

چایچی افزود: مجموع مسافت این جاده در فاز اول و دوم ۱۹ کیلومتر است که فاز اول این جاده با برآورد هزینه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال با متولی گری معاونت عمرانی استانداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث شد.

رئیس شورای اسلامی روستای اکرمیه گفت: پارک طبیعت اکرمیه یزد نیز با حضور طالبی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

غلامی افزود: مساحت این پارک هشت هزار مترمربع است و عملیات اجرایی آن در سال ۹۴ آغاز شد.

وی گفت: این پارک دارای زمین چمن مصنوعی، زمین اسکیت، موزیکال آب، تلویزیون شهری و وسائل بازی بچه ها است که با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای اکرمیه گفت: همچنین کلنگ احداث پارک بانوان اکرمیه با متراژ ۷۶۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

غلامی افزود: سالن ورزشی، سالن چند منظوره، پیست دوچرخه سواری، فضای ورزشی روباز و سالن‌های آموزشی با رویکرد و توانمند سازی بانوان از بخش‌های مختلف این پارک است.

طالبی استاندار یزد در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: مجموعه این طرح ها نقش برجسته‌ای در تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهر یزد خواهد داشت و امیدواریم در روز‌های آینده هم با تکمیل طرح های دیگر بتوانیم خدمات دولت را در بخش زیربنایی در استان یزد کامل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز