خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف احتکار مواد غذایی 25 میلیاردی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۸۹

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 487 هزارو 272 عدد انواع مواد غذایی و تنقلات احتکار شده به ارزش بیش از 25 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با سود جویان و احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز مردم ، ماموران پلیس امنیت عمومی  و اقتصادی استان زنجان از احتکار مواد غذایی مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی و به همراه ماموران اداره صنعت و معدن به محل احتکار  که یک انبار  کارگاه تولیدی غیر فعال بود اعزام شدند.

سرهنگ خانی پور، یادآورشد: در بازدید از انبار ، ماموران با بررسی بیشتر 487 هزار و 272 عدد انواع مواد غذایی و تنقلات که در سامانه اداره صنعت ثبت نشده بود ،  کشف کردند که بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از 25 میلیارد ریال برآورد شده است .

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، با اعلام اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است تصریح کرد: کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز