خبرگزاری کار ایران

با هدف حذف واسطه‌ها انجام می‌شود؛

ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت / تأمین گوشت مرغ بر عهده جهاد کشاورزی است / سازمان صمت ناظر بر نحوه توزیع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۸۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت با هدف حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی در خصوص دلایل ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت و سامانه رهگیری پست عنوان کرد: ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت موجب حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت می‌شود.

وی در خصوص وضعیت ساماندهی بازار مرغ بیان کرد: ضمن اینکه  طی ماه های اخیر اقدامات اساسی به منظور ساماندهی بازار مرغ در سطح استان اجرایی شده، در زنجیره مرغ تأمین گوشت آن بر عهده جهادکشاورزی و نظارت بر نحوه توزیع بر عهده معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که نظارت دقیق بازرسان سازمان انجام می شود .

رئیس سازمان صمت استان افزود: از کشتارگاه‌های مرغ در سطح استان اردبیل و خودروهای حمل مرغ درخواست شده تا نرم‌افزار مربوطه که توسط اداره پست ایجاد شده را نصب کنند تا فرآیند تولید تا توزیع تحت‌نظر باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کشتارگاه‌های مرغ باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند در غیر این صورت عرضه آن‌ها بعنوان خارج از شبکه تلقی شده و پرونده پس از تکمیل جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: خرده فروشان گوشت مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام و میزان دریافتی خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

صادقی از فعالان این بخش‌ها خواست با مراجعه به سامانه جامع تجارت در شبکه اینترنت به آدرس https://www.ntsw.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند و واحدهایی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی توانند فعالیتی داشته باشند. 

صادقی در ادامه  از شهروندان خواست، هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و کم‌فروشی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت های مردمی سازمان صنعت معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز