خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

بیش از 100 هزار دوز واکسن کرونا در قزوین تزریق شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۸۰

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون حدود 100 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که 67 هزار دوز در نوبت اول و 34 هزار دوزبرای نوبت دوم بوده است.

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت واکسن کرونا در استان گفت: تاکنون حدود 100 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که 67 هزار دوز در نوبت اول و 34 هزار دوزبرای نوبت دوم بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: درحال حاضر روند واکسیناسیون درحال انجام است و افراد 69 سال به بالا درحال دریافت واکسن هستند و درصورت تامین واکسن واکسیناسیون افراد 65 سال به بالا در استان آغاز می‌شود.

وی ابراز کرد: امروز 18 هزار دوز واکسن به استان تحویل داده خواهد شد که واکسن ایرانی برکت جزء آن‌ها است، پیش از این نیز هزار دوز واکسن ایرانی به عوامل برگزاری انتخابات تزریق شده بود.

این مسئول افزود: در محل تجمیعی واکسیناسیون استان این امکان وجود دارد که روزانه 10 هزار دوز واکسن تزریق شود و از نظر دسترس پذیری نیز در مکان مناسبی قرار دارد؛ البته درصورت نیاز مراکز واکسیناسیون استان افزایش خواهد یافت.

رحمانی گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در سامانه ثبت نام کرده و پس از دریافت پیامک برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز