خبرگزاری کار ایران

با افزایش دما در اصفهان صورت گرفت؛

توزیع 600 هزار لیتر آب با تانکر در محله های شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۷۵

تابستان داغ اصفهان و خشکسالی، مصرف آب در اصفهان را افزایش داده و کمبود آب سبب شده تا آبفا استان اصفهان با تانکر به برخی از محله ها آبرسانی کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در دو روز آخر هفته گذشته و در پی افزایش دمای 41 درجه سانتیگراد و در نتیجه افزایش مصرف آب، تعدادی از محله های شهر اصفهان دچار کاهش شدید فشار آب شد.

به همین دلیل آبرسانی سیار در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار گرفت و در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته،  تعداد 40 دستگاه تانکر سیار با ظرفیت های 6 تا 27 هزار لیتر به مناطقی که با کاهش فشار و یا قطع آب مواجه شده بودند آبرسانی کردند.

بر همین اساس در روزهای یاد شده در حدود 600 هزار لیتر آب در بیمارستان های امید، امین و آزمایشگاه نوبل، همچنین بین ساکنان خیابان های آتشگاه، کهن‌دژ، دشتستان، مولوی، پروین، باهنر، قهجاورستان، ملک شهر، بلوار ارتش و محله های مختلف آن توزیع شد.

در حال حاضر به دلیل گرمای هوا و افزایش مصرف آب شهروندان، شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ شامل 57 شهر و 380 روستا با کمبود آب به میزان 3200 تا 4300 لیتر در ثانیه مواجه است و مسئولان امیدوارند با اتمام و تحویل سامانه دوم آبرسانی به اصفهان توسط شرکت آب منطقه ای، بخشی از این مشکل برطرف شود.

امیدی که با واقعیت فاصله زیادی دارد، چراکه با وجود افزایش جمعیت اصفهان در سال های گذشته آن هم به دلیل اجرای پروژه مسکن مهر و مهاجر پذیری این استان، آب تخصیص یافته از سامانه دوم آبرسانی به اصفهان چندان گره گشای مشکل بزرگ بی آبی نیست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز