خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

کسب رتبه دوم فن بازار منطقه ای استان سمنان در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۵۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، فن بازار منطقه‌ای استان سمنان که زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی استان فعالیت می‌کند رتبه دوم کشوری را در سال ۹۹ کسب کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل بویه افزود: فن بازار منطقه‌ای استان فارس رتبه برتر و استان یزد رتبه سوم را ارزیابی‌های سال ۹۹ کسب کردند.

آل‌بویه تصریح کرد: فن بازار بر اساس نقشه جامع علمی کشور سه وظیفه اصلی بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و اختراعات و انتقال فناوری را بر عهده دارد.

وی گفت: ارائه مشاوره فناوری‌های نوین به صنایع استان سمنان در جهت کمک به دانش بنیان شدن یکی از برنامه‌های اصلی فن بازار منطقه‌ای این استان بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهارکرد: تاکنون، ۸۳ واحد صنعتی فناور در سایت http://semnan.techmart.ir ثبت شد و ۱۴۳ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور در این سایت به ثبت رسیده است.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: ۳۱۱ کاربر بمنظور توسعه فروش و صادرات محصولات در سامانه فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: فن بازار منطقه‌ای استان سمنان توانست با کسب رتبه دوم در بین فن بازارهای سراسر کشور در راستای رونق فضای کسب و کار و مبادلات فناورانه نقش خود را به خوبی اجرا کند.

آل بویه تصریح کرد: در دنیا فن‌بازارها به سه دسته فن‌بازارهای اطلاعات فناوری، فن‌بازارهای انتقال فناوری و فن‌بازارهای ترکیبی تقسیم‌بندی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز