خبرگزاری کار ایران

در راستای تقویت برخورد با متخلفان؛

اداره تعزیرات حکومتی آوج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۲۹۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی آوج با تاکید بر لزوم تقویت برخورد با متخلفان و متهمان و توجه به وضعیت خاص این حوزه افتتاح شده و از این پس نیز پرونده‌های تعزیراتی این شهر در این دفتر بررسی، پیگیری و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، هوشنگ محمدی در مراسم افتتاحیه اداره تعزیرات آوج گفت: دراجرای تمهیدات لازم به منظور دسترسی آسان شهروندان به اداره تعزیرات حکومتی این اداره با هدف رسیدگی به پرونده‌های بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز  و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار در اسرع وقت  با حمایت فرمانداری شهرستان  جهت راه اندازی و تجهیز در دستور کار   قرار گرفت و  توفیق افتتاح آن حاصل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: تعزیرات حکومتی آوج با تاکید بر لزوم تقویت برخورد با متخلفان و متهمان و توجه به وضعیت خاص این حوزه افتتاح شده و از این پس نیز پرونده‌های تعزیراتی این شهر در این دفتر بررسی، پیگیری و اجرا  می‌شود.

وی ابراز کرد: به طورحتم رسیدگی به جرایم و تخلفات  بنابر وظایف ذاتی سازمان از جمله گرانفروشی،کم فروشی، احتکار کالا و بویژه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم با جدیت بیشتر از طریق این اداره در شهرستان آوج و توابع آن دنبال خواهد شد.

محمدی گفت: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه 135  و یا بصورت حضوری پیگیری کنند، از این پس شهروندان عزیز شهرستان آوج  برای امورات خود در تعزیرات نیازی به مراجعه به تاکستان یا قزوین نخواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز