خبرگزاری کار ایران

دهکده چوبی بوستان ملت شهرستان گناباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۲۰۶

شهردار گناباد از افتتاح دهکده چوبی بوستان ملت با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید زارع حسینی در تور خبری شهرداری به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ویترین نظام جمهوری اسلامی در ارایه خدمات متنوع و متکثر عمرانی، خدماتی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، رفاهی، مذهبی و... به شهروندان هستند.

وی افزود: ایجاد تعادل بین مراکز شهری بزرگ و کوچک ، همکاری بین بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی و نیز تدوین استراتژی محلی در زمره سیاست‌های نیل به مدیریت شهری ، قابل تأمل هستند.

شهردار گناباد ضمن تاکید بر مشارکتهای مردمی رسانه ها را از عوامل ایجاد آشتی بین شهرداری و مردم دانست و گفت : رسانه ها در جلب مشارکتهای مردمی حرف اول را می زنند.

وی افزود: شعار ما در شهرداری شفاف ، دقیق و عدالت محور است و سعی داریم با کمترین بودجه و کمترین پرسنل در شهرداری گناباد نسبت به شهرداری های سایر شهرستان ها خدمات با کیفیتی را برای مردم ارائه کنیم و این مشارکت مردم است که میتواند موفقیت ما را در این مهم تضمین کند.

زارع حسینی ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرداری گناباد گفت: در حال حاضر پروژه های پارک شهرک امام رضا با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع با اعتبار 4 میلیارد ریال ، پروژه پیاده رو سازی بلوار وحدت به متراز ۱۷۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان ، پروژه مشارکتی پیاده رو سازی حاشیه بیمارستان بهلول در فاز اول به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع با هزینه ۳میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ، پروژه پارک بانوان (پارک شیرین ) با مساحت ۱۲۷۵۰ متر مربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ، پروژه پیاده رو سازی بلوار انقلاب ۱۷۰۰ متر موزائیک فرش و ۸۵۰ متر جدول گذاری با اعتباری ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است .

وی تصریح کرد: پروژه مشارکتی دهکده چوبی بوستان ملت گناباد با مساحت پروژه 2/5 هکتار و اعتبار۵۵ میلیارد ریال آماده بهره برداری است که این مجموعه شامل رستوران سنتی ، کافی شاپ ،فست فود ،استراحتگاه و... است .

شهردار گناباد در ادامه گفت : ۲۵ نیروی کاری در فضای سبز داریم و روزانه توسط ۱۲ نیرو با ۴ تانکر ۷۰۰ هزار لیتر در چهار نوبت آبیاری صورت می گیرد.

وی افزود: حوزه خدمات شهری شهرداری گناباد بسیار گسترده است و از سویی اعتبارات مالی و نیروی انسانی کم و مطالبات مردم به حق و کثیر است.

وی گفت: قیر رایگان حذف شده و بودجه شهرداری گناباد در حوزه آسفالت و قیر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده ،که با توجه به بودجه تنها ۸۵ تن قیر خریداری شد است.

وی افزود: کمیته شهروندی با هدف آشنایی همشهریان با شهرداری و آموزش شهروندی جهت مشارکت مردم در تمام امور شهری تا حدودی از مشکلات کاسته است.

وی گفت: سرانه فضای سبز در گناباد ۱۷ متر مربع است که این سرانه در سطح کشور ۸ تا ۱۲ متر مربع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز