خبرگزاری کار ایران

هشدار نماینده رشت و خمام در مجلس:

خائنین چشم طمع از دخانیات گیلان بردارند/ دخانیات گیلان در توسعه زیرساخت‌ها در حال آب رفتن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۵۳

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: خائنین چشم طمع از دخانیات گیلان بردارند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره وضعیت کارخانه دخانیات گیلان، اظهار کرد: در چند ماه اخیر کارخانه دخانیات مورد بی‌مهری و ظلم قرار گرفته و در چند ماه اخیر، سال جاری این ظلم شدت گرفته است.

وی با بیان اینکه کارخانه دخانیات گیلان به لحاظ تولید و توسعه زیرساخت‌ها در حال آب رفتن است، گفت: انگار دست‌ها و اراده ناموجهی  در تهران وجود دارد که می‌خواهند کارخانه را به سمت تعطیل و تضعیف شدن بکشانند تا این کارخانه نیز سرنوشت سایر کارخانه‌های تعطیل شده را تجربه کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تأکید بر پیگیری حقوق مردم و ممانعت از تکرار سریال نابودی کارخانه‌های گیلان، خاطرنشان کرد: به طور جدی پیگیر بوده و اجازه نخواهیم داد که بار دیگر به حق مردم گیلان ظلم و اجحاف صورت بگیرد و عده‌ای به عنوان مافیای فساد و منفعت طلب و مافیای معامله در این استان ریشه بدوانند.

آقازاده با اشاره به خسارت‌هایی که تا امروز کارخانه دخانیات گیلان متحمل شده و ظرفیت بالایی از این مجتمع  به تعطیلی کشانده شده‌است، گفت: آنچه معلوم است  اینکه اراده ای در سیستم معیوب دخانیات کشور وجود دارد که مایل است این کارخانه را تضعیف و تعطیل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این موضوع از طریق قوه قضاییه پیگیری شده و اجازه تکرار سرنوشت دیگر کارخانه ها داده نمی شود، افزود: هشدار می‌دهم کسانی که به دلیل سودجویی و بی‌تعهدی در مسیر اجحاف به کارخانه دخانیات قدم برداشتند، بدانند که در ردیف خائنین قرار داشته و منتظر اشد مجازات از طریق سیستم قضایی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز