خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

ممنوعیت ورود و خروج به آران و بیدگل از امرزو تا اطلاع بعدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۵۰

فرماندار آران و بیدگل گفت: سفر به شهرستان آران و بیدگل و خروج از این شهرستان با خودروی شخصی ممنوع و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم و مسئولان الزامی است .

به گزارش ایلنا از کاشان، اسماعیل بایبوردی با اشاره به افزایش شیوع کرونا و در پی قرمز شدن وضعیت کرونا در این شهرستان از اعمال برخی محدودیت‌های کرونایی از امروز شنبه 19 تیرماه  1400 تا اطلاع بعدی خبر داد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: بر این اساس ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به شهرستان ‌آران و بیدگل و همچنین خروج خودروهای دارای پلاک بومی این شهرستان به شهرستان‌های دیگر ممنوع است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکیدکرد: همچنان تردد شبانه خودروهای شخصی از ساعت 22 الی 3 بامداد در سطح شهرستان آران و بیدگل ممنوع است و با رانندگان متخلف، اعمال قانون می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگلت صریح کرد: فعالیت مشاغل گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز و از جمله شهرستان آران و بیدگل متوقف می‌شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، واحد صنفی متخلف طبق قوانین و مقررات پلمب می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل همچنین گفت: نمازهای جمعه، نماز جماعت مساجد، مراسم مذهبی و آیینی در این شهرستان با حضور حداکثر 70 نفر و بار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فضای باز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، کارکنان دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری مرتبط با ماموریت های اساسی با یک دوم نیرو و کارکنان سایر دستگاه‌ها با یک سوم نیرو در محل کار خود حضور خواهند یافت و ماموریت‌های اداری غیرفوری و غیرضروری نیز لغو می‌شود.

بایبوردی با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف وارد پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز کرونا شده است، ادامه داد: تقویت پویش‌های اجتماعی نهادینه کردن فرهنگ اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با مقابله با بیماری کرونا ضروری است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم تا پایان محدودیت‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، چرا که بحث سلامت و امنیت آنان و دیگر شهروندان مطرح است و از این رو در صورت تخلف، مجبور به اعمال قانون خواهیم بود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها درباره رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان باید به‌صورت جدی صورت گیرد.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و استفاده از ماسک از سوی شهروندان تاکید کرد و بیان داشت: باید «سواد تقویت بهداشت کرونایی» و «سواد حفظ سلامت و تاب‌آوری در مقابل بیماری‌ها و از جمله کرونا» را ترویج دهیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز