خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه استان گیلان تأکید کرد؛

ممانعت پلیس از ورود خودرو غیر بومی به گیلان از محور آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۲۸

فرمانده پلیس راه استان گیلان، گفت: پلیس راه از ورود خودروهای با پلاک‌های غیربومی به شهرستان مرزی آستارا ممانعت می‌کند.

به گزارش ایلنا از آستارا،سرهنگ جاور صفاری در جریان بازدید از ایستگاه بازرسی سه راه قلعه آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های ورودی استان گیلان یعنی آستارا، رودبار و رودسر در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت استان گیلان بسیار شکننده است و اکثر شهرها در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، افزود: نیروهای پلیس راهور محورهای ورودی گیلان در سه منطقه آستارا، رودبار و چابکسر جهت ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان گیلان مستقر شده‌اند.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: پلیس از ورود خودروهای با پلاک‌های غیربومی به استان گیلان ممانعت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغ و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا خروج پلاک‌های بومی شهرهای قرمز و نارنجی هم به دیگر شهرستان‌های استان ممنوع است، اظهار کرد: محدودیت‌های شبانه نیز از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد در حال اجرا است.

فرمانده پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در صورت ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز جریمه ۱۰ میلیون ریالی و شهرهای نارنجی جریمه ۵ میلیون ریالی برای متخلفان اعمال می‌شود، افزود: دوربین‌های نصب شده نیز در مسیر جاده‌ها جهت ثبت این تخلفات نیز فعال هستند.

وی، ادامه داد: در مبادی ورودی گیلان پرسنل پلیس راهور به رانندگانی که قصد ورود به شهرهای قرمز را دارند تذکر لسانی داده و اگر راننده‌ای به تذکر لسانی تمکین نکرد، اعمال قانون می‌شوند.

صفاری، افزود: از همه هموطنان و هم استانی‌ها خواهشمندیم همانطور که در اجرای طرح‌های قبلی همکاری کردند در اجرای این طرح نیز همکاری کرده و و از سفرها و ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز