خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان خواستار شد؛

ناجا از ورود خودرو های غیربومی به استان جلوگیری کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۷۷۹

استاندار همدان گفت: عوامل انتظامی در حوزه پلیس راه با نظارت و کنترل دقیق و مستمر از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این استان جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا از همدان، سید سعید شاهرخی امروز در ستاد استانی هماهنگی و مدیریت ویروس کرونا بیان کرد: عوامل انتظامی این استان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون خدمات خوب و ماندگاری را داشتند و در آستانه پیک پنجم نیز باید با جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به همدان از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: می توان خودروهای غیربومی را از ابتدای حوزه استحفاظی استان همدان بازگرداند یا آنها را به کمربندی ها هدایت کرد در غیر اینصورت حضور این قبیل خودروها در سطح شهرهای همدان سبب نارضایتی عمومی می شود.

استاندار همدان بیان کرد: بسیاری از خانواده ها قصد مسافرت به ویژه در تعطیلات پایان هفته آینده به این استان را دارند و از هم اینک برنامه ریزی کردند که به منظور جلوگیری از ورود به پیک پنجم کرونا از هم اینک باید نسبت به جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی و اطلاع رسانی درباره محدودیت های تردد اقدام کرد.

شاهرخی اظهار داشت: هم اینک شمار زیادی از استان های کشور به ویروس جدید مبتلا شدند اما تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلای فردی در همدان به این ویروس ارائه نشده با این وجود خطر جدی است.

وی ادامه داد: بیشتر استان های همجوار دچار ویروس جدید کرونا شدند و آمار شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی مجاور استان همدان نیز رو به افزایش است.

استاندار همدان با بیان اینکه علت ابتلای ۹۹ درصد بیماران به کرونا شرکت در اجتماعات و حضور در دورهمی های خانوادگی است از شهروندان خواست تا از شرکت در اجتماعات پرهیز کرده و تماس های درون خانگی را به حداقل ممکن برساند.

شاهرخی گفت: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از نقاط به گونه ای است که انگار تاکنون با واژه کرونا آشنا نشدند که این نشان از بی توجهی به پروتکل های ابلاغی و عادی انگاری این ویروس است.

وی از کمیته مسئولان اجتماعی و کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا خواست تا برای جلوگیری از عادی انگاری و کاهش ابتلا به ویروس، تبعات بی توجهی به توصیه های بهداشتی و رعایت نکردن شیوه نامه های ابلاغی را با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها اطلاع رسانی کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز