خبرگزاری کار ایران

زیارت حضرت رضا(ع) برای مردم کرج تسهیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۷۲۴

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی گفت:با برقراری پرواز مستقیم کرج – مشهد، زیارت حضرت رضا(ع) برای مردم کرج تسهیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، سیدجواد موسوی با بیان این مطلب افزود: تلاش این اداره‌کل در راستای فراهم کردن شرایطی است که تمام زائرین امام رضا (ع) در کمترین زمان بتوانند به زیارت امام رضا (ع)شرف‌یاب شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی ادامه داد: گردشگری با جابه‌جایی معنی و مفهوم پیدا می‌کند وصنعت هوایی کشور شرایط جابه‌جایی مسافر درحوزه گردشگری را تسهیل کرده است.

هم‌چنین مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی دراین‌باره گفت:در پی شیوع ویروس کرونا از حدود دو سال قبل، شرکت هواپیمایی پرواز این مسیر را متوقف کرده بود.

محمود امانی افزود: این پرواز ازهجدهم تیرماه سال جاری از طریق شرمت خدمات مسافرتی و گردشگری سپهر سیاحان شرق و توسط شرکت "قشم ایر" با یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ از سرگرفته شده است.

او ادامه داد: این پرواز جمعه هر هفته ساعت هفت و ١٥ دقیقه صبح وارد فرودگاه مشهد شده و ساعت ١١ و ١٥ دقیقه نیز از مشهد به مقصد کرج انجام می‌شود.

نادر ثناگومطلق افزود:از سال ۹۸ با مصوبه هیئت دولت فعالیت‌های مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام اضافه شده است و در یک بازه زمانی به دلیل محدودیت‌های کرونا پروازها متوقف شد اما خوشبختانه با شرایطی که در حال حاضر برای از سرگیری پروازهای کرج مشهد میسر شده است امیدواریم در این حوزه شاهد توسعه خوبی باشیم.

اولین پروازکرج - مشهد در فرودگاه شهیدهاشمی‌نژادشهر مشهد پس از دو سال توقف روز گذشته به زمین نشست و به همین منظور مراسمی با حضور مدیران ارشد هواپیمایی استان و کشور و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در مهمانسرای فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی نژاد شهرمشهد برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز