خبرگزاری کار ایران

با گذشت ۷۲ ساعت ؛

جنگل های نارک گچساران همچنان در آتش می سوزد/ اعزام نیروهای امداد به منطقه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۲۸

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختن جنگل های ارتفاعات نارک گچساران بعد از 72 ساعت خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " غلام حسین حکمتیان اصل " در گفت و گو با رسانه ها در دوگنبدان گفت: متاسفانه شعله های آتش بسیاری از جنگل های ارتفاعات نارک گچساران را سوخته و هر لحظه بر شعله های این آتش افزوده می شود.

وی از اعزام نیروهای جدید برای خاموش نمودن شعله های آتش در ارتفاعات نارک گچساران هم خبرداد و اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم امروز این آتش سوزی را امروز به طور کامل  مهار کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور بالگرد سپاه از روز گذشته در گچساران، تصریح کرد: برای مهار آتش سوزی منطقه سخت گذر کوه نارک‌گچساران در کنار تلاش های نیروی انسانی  از بالگرد سپاه در روز گذشته پنج سورتی پرواز انجام داده است. 

حکمتیان اصل گفت: این بالگرد جهت جابجایی افراد و آب پاشی به منطقه اعزام شده و امروز نیز حدود ۲ سورتی پرواز انجام خواهد داد.

وی سخت گذر بودن ارتفاعات گرفتار شده در شعله های آتش را مهم‌ترین دلیل کنترل نشدن شعله های آتش عنوان کرد.

حکمتیان اصل افزود: هم اکنون ۸۰ نفر نیرو متشکل از منابع طبیعی، سبزگامان، فرمانداری گچساران ونیروهای مردمی برای مهار آتش سوزی کوه نارک در منطقه حضور دارند و به زودی نیز ۴۰ نفر نیرو از شهرستان های دیگر هم به این‌ منطقه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز