خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان ملی و استانی؛

آخرین وضعیت پیشرفت پروژه قطعه دو آزادراه تهران شمال بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۵۹

رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار البرز روز جمعه از قطعه ۲ آزاد راه تهران شمال بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اسلامی وزیر راه و شهرسازی، فتاح رییس بنیاد مستضعفان و شهبازی استاندار البرز امروز جمعه در محل پروژه قطعه دو آزادراه تهران شمال حضور یافتند.

در این بازدید، آخرین وضعیت پروژه‌ در حال احداث و وضعیت تکمیل تونل البرز بزرگترین تونل خاورمیانه مورد بررسی و رصد قرار گرفت.

تونل ۶.۵ کیلومتری البرز و ۱.۵ کیلومتر جاده دسترسی آن در انتهای منطقه دو آزادراه تهران-شمال نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تأسیسات و روشنایی تونل البرز و جت‌فن‌ها نصب شده است و پیشرفت فیزیکی تونل البرز حتی از جاده‌های دسترسی آن هم بیشتر است.

دولت و بنیاد مستضعفان به عنوان شریک و مجری پروژه تلاش کرده‌اند، آخرین مراحل اجرایی این تونل به سرعت اجرا شود.

 تونل کندوان با تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال حذف می شود.

مسیر تونل البرز در انتهای منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال و ابتدای منطقه ۳ آزاد راه است، پل زنگوله در جاده چالوس محل اتمام منطقه ۲ و آغاز منطقه ۳ آزادراه تهران - شمال است، جاده دسترسی تونل البرز از پل زنگوله شروع می‌شود.

جاده دسترسی تونل البرز، یک تونل و ۲ پل دارد و مسیر تونل پس از آن وارد جاده قدیم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز