خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر:

همکاری با ایران در توسعه زیرساخت و ایجاد آموزش با کیفیت فنی و حرفه ای در نیجر، مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۰۷

قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر در بازدید از ظرفیت های آموزشی فنی و حرفه ای مستقر در استان البرز، ابراز امیدواری کرد که با انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی، پروژه عملی برای توسعه زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای کشور نیجر فراهم شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی ماهامان میکاسو با همراهی بهزاد غفاری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در بازدید از ظرفیت های آموزشی مراکز خواهران الزهرا و زیبادشت در بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کابان و مهدوی، اظهار داشت: هدف ما از حضور در ایران و بازدید از ظرفیتهای آموزشی مراکز فنی و حرفه ای، توسعه زیرساخت های فنی و حرفه ای کشور نیجر و بهبود شرایط سرمایه های انسانی است.

وی ادامه داد: ایران بسیار به استفاده از استانداردها اهمیت می دهد و این برای ما مهم است که یک آموزش با کیفیت در نیجر داشته باشیم. 

قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر در پایان با اشاره به ملاقات با مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: به یک نگاه و درک مشترک رسیده ایم و ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی، پروژه عملی برای توسعه زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای کشور نیجر فراهم شود. 

بهزاد غفاری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز  هم در این بازدید ضمن خیر مقدم به میهمانان بیان داشت:با عنایت به سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه دیپلماسی مهارتی، از رویکردهای اصلی ما تقویت توانمندی های نیروی انسانی، فناوری و به طور کلی بهره برداری از تجارب موفق مهارتی سایر کشورها از طریق برقراری روابط چند جانبه به منظور تامین منافع ملی است و آماده هر نوع همکاری مشترک آموزشی در راستای توسعه و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای هستیم.

بازدید مصطفی ماهامان میکاسو قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر و هیات همراه با حضور رضا نصری مدیر کل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بهزاد غفاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و جمعی از معاونین و کارشناسان اداره کل، برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز