خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین :

سال ۹۸ که همه جا به آتش کشیده شد در قزوین یک شیشه نشکست/ چون سپاه، ارتش و اطلاعات همکاری خوبی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۸۵

استاندار قزوین گفت: در سال ۹۸ که همه جا به آتش کشیده شد در قزوین یک شیشه نشکست، درحالی که قزوین مستعد بود؛ اما چون فرمانده سپاه، ارتش، اطلاعات و... در دمیدن وحدت در جامعه همکاری خوبی کردند،این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین، افزود: کشور را با نگاه حذفی و برخورد چکشی نمی توان اداره کرد و مسیر گذشته ما غلط بوده است چون با سرمایه انسانی حذفی برخورد کردیم و شایسته سالاری را محل توجه قرار ندادیم.

استاندار قزوین گفت: ما سعی کردیم نگاه حذفی و سیاسی نداشته باشیم؛ چون درک کردیم که این خیانت به مردم و کشور است و تلاش کردیم در حد مقدورات از همه نیروهای انسانی استفاده کنیم.

جمالی پور افزود: حتما کسی که می خواهد در دولت خدمت کند باید اساس برنامه های دولت را قبول کند در غیر این صورت نفاق می شود و در مسیر توسعه سنگ اندازی خواهد شد.

وی گفت: آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان اگر در قزوین خوشنام است چون از همه ظرفیت ها استفاده کرده است و کشور با این روند اداره می شود.

جمالی پور گفت: ما سعی کرده ایم بر مبنای مدارا و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای توسعه استان قدم برداریم و برای اولین بار بودجه عمرانی ۲۸۰ میلیاردی استان را به هزار و ۲۸۰ میلیارد افزایش دادیم و بودجه جاری استان را دو برابر کردیم.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی را نمی شود با رویکردهای سیاسی برخورد کرد، ادامه داد: طبق این نگرش، کمترین تغییرها را در استان دادیم و سعی کردیم نیروی انسانی که عامل توسعه کشور است را حفظ کنیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در حوزه اقتصادی و صنعتی سعی کرده ایم حق دولت و مردم مورد توجه قرار گیرد و با هیچکس هم تعارفی نداشته ایم و اخوت ما فقط در خدمت به مردم و پیشبرد امور استان بوده است.

وی گفت: در این شرایط اقتصادی و کرونایی که کار در استان سخت بود اجازه ندادیم بحران ایجاد شود .

جمالی پور افزود: در سال ۹۸ که همه جا به آتش کشیده شد در قزوین یک شیشه نشکست، درحالی که قزوین مستعد بود؛ اما چون فرمانده سپاه، ارتش، اطلاعات و... در دمیدن وحدت در جامعه همکاری خوبی کردندْاین اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در قزوین، افزود: نماز جمعه یک دانشگاه تربیتی است که در آن مسایل اجتماعی و تربیتی به جامعه منتقل می شود و کسی که در راس نماز جمعه قرار می گیرد پدر معنوی جامعه و رئیس آن دانشگاه برای تربیت و آماده کردن مردم برای تعامل با یکدیگر و ساختن جامعه است.

جمالی پور گفت: ما همه در نماز جمعه به عنوان یک دانشجو و دانش آموز برای ساختن جامعه حضور می یابیم و آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین چنین نقشی را ایفا کرده است.

وی گفت: این شخصیت فردی وارسته، دغدغه مند و پدری خیراندیش برای عموم مردمی بود که در زیر چتر این پدر معنوی زندگی می کردند و با حضور او افراد زیادی در دفاع از ارزش های اسلام به جبهه ها اعزام شدند و خود عامل بود و فرزندش را نیز به جبهه فرستاد.

جمالی پور افزود: آیت الله باریک بین، مردم این استان را مدیریت کرد و مردم گوش به فرمان او بودند و هیچ جریانی را نشنیدم که بگوید ایشان رویکرد حذفی داشته باشد و چتر حمایتی‌شان فراگیر بود.

وی افزود: اگر امروز مردم قزوین در غم و فراق او هستند و از او به نیکی یاد می کنند به خاطر پدرمعنوی بودن و گستردگی چتر حمایتی ایشان بود و ما قدرشناس این انسان بزرگ هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز