خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

سامانه بانک اطلاعات هنرمندان قزوین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۵۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به منظور شناسایی، ثبت و ضبط آثار، شرح‌احوال و ارائه خدمات به هنرمندان سامانه بانک اطلاعات هنرمندان در استان قزوین راه اندازی و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی گفت: بانک اطلاعات در عصر حاضر به عنوان یک ابزار ارتباطی و اطلاعاتی فرصت‌های نوینی را برای برنامه ریزی‌های منطبق با اهداف و نیازهای هر سیستم و دستگاهی فراهم می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: بدین سبب هدف بانک اطلاعات هنرمندان، شناسایی، ثبت و ضبط آثار و شرح احوال هنرمندان به منظور بستر سازی برای سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و تعیین اهداف و راهکارها در حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین است.

وی ابراز کرد: نبود منابع دقیق و اطلاعات مدون بصورت آماری و تحلیلی در بسیاری از رشته‌های فرهنگی و هنری مشکلات زیادی را در پی دارد که با راه اندازی بانک اطلاعات می‌توان خلاء‌ها و نواقص مربوط به اطلاعات تخصصی اساتید و هنرمندان را تا حد بسیار زیادی مرتفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برای این منظور سامانه بانک اطلاعات هنرمندان را راه اندازی کرده کلیه فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اسماعیلی تأکید کرد: از این پس پیش نیاز ارائه خدمات به فعالین فرهنگی، قرآنی و هنری از جمله تسهیلات، صدور مجوز، درجه هنری، عضویت در صندوق هنر و سایر موارد ثبت نام در این سامانه است؛ از این رو از کلیه اساتید و هنرمندان دعوت می‌شود اطلاعات خود را با تکمیل فرم در بانک اطلاعات هنرمندان به نشانی https://ghazvin.farhang.gov.ir/fa/artistdb/artistreg  ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز