خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام:

بیش از 2 هزارطرح در مناطق محروم استان همدان اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۸۰

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: ۲ هزار و ۱۵۶ طرح‌ اقتصادی، زیربنایی، حمایتی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی طی سه سال آینده در مناطق محروم استان همدان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، «محمد مخبر» افزود: در راستای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و پیگیری اهداف ستاد در حوزه محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی، امروز تفاهم نامه‌ای را با سید «سعید شاهرخی» استاندار همدان امضا کردیم تا در طول سه سال تحولات قابل توجهی در این استان ایجاد شود.

وی با اشاره به جزئیات تفاهم نامه افزود: کلیات این برنامه اجرای ۲ هزار و ۱۵۶ طرح‌ اقتصادی، زیربنایی، حمایتی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال است.

مخبر افزود: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۱۴ هزار نفر اشتغال ایجاده شده و به رفع محرومیت در مناطق محروم و توسعه بخش‌های زیربنایی و بهداشت و درمان استان کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: احیای کارخانه های تعطیل و نیمه‌تعطیل، احداث مدرسه و مسکن محرومان، احداث پروژه‌های دارویی و مراکز درمانی و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان از جمله اقداماتی است که با اجرای این تفاهم نامه در استان همدان با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز