خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:

مبارزه با قاچاق کالا بطور جدی در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۷۶

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: از آنجایی که قاچاق با حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ارتباط است و کاهش آن کاهش قیمت‌های تولیدات را به دنبال دارد مبارزه با آن به طور جدی در دستور کار و مورد توجه جدی قرار گرفته و مورد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس تابش در مراسم در مراسم بهره برداری از خط تولید کولر گازی صنعتی در شرکت گلدیران واقع در شهرک صنعتی کاسپین گفت: در راستای کاهش قاچاق در زمینه لوازم خانگی سامانه رصد کالای قاچاق راه اندازی شده و  لازم است  تمام مسئولین به طور جدی در جهت کاهش قاچاق به کشور وارد عمل شوند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: در حال حاضر کشورهای خارجی به دلیل تحریم‌های موجود از کشور خارج شده‌اند، ما نیز باید ضمن توجه به تولید داخل قاطعانه با واردات کالاهای دارای مشابه داخلی مقابله کنیم.

وی ابراز کرد: از آنجایی که قاچاق با حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ارتباط است و کاهش آن کاهش قیمت‌های تولیدات را به دنبال دارد مبارزه با آن به طور جدی در دستور کار و مورد توجه جدی قرار گرفته و مورد  است.

تابش گفت: در زمینه واکسن کرونا شاهد این بودیم که پیش از تولید داخلی، این کالا تحریم شده بود؛ اما پس از اینکه موفق به تولید واکسن در داخل شدیم تحریم‌ها نیز برداشته شد که این موضوع در سایر موارد نیز قابل تصور و عملی شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز