خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان مطرح کرد:

ورود وخرو‌ج به ‌شهرستان کاشان ممنوع شد/ رعایت قوانین در زمان قطعی برق الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۱۵

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان گفت: ورود و خروج از شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است و افرادی که نسبت به این اقدام مبادرت کنند مشمول جریمه می شوند.

به گزارش ایلنا از کاشان، سرهنگ ستادحسین بساطی اظهار داشت: از آنجایی که چراغ های راهنما سرچهارراه ها به برق شهری متصل هستند، هرگونه قطع شدن برق این چراغ ها را خاموش می کند و منجر به بی نظمی در شهر می شود و این مساله اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: با قطع شدن برق در شهرستان  ۱۰ الی ۱۲چهارراه و میدان خاموش و منجر به ترافیک می شود؛ این مساله وقتی حاد می شود که بدانیم برای مدیریت سر هر چهارراه حداقل به 4 مامور نیروی انتظامی نیاز است و از شهروندانی که با درک شرایط موجود با پلیس همراهی می کنند تشکر می کنیم.

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان  تصریح کرد: در هنگام قطعی برق ماموران نیروی انتظامی در محلهای دارای چراغ راهنمایی مستقر هستند. 

این مقام انتظامی از مردم درخواست کرد که در هنگام خاموشی چراغ راهنمایی به یاری یکدیگر بشتابند و اگر شهروندی مسیر را هدایت می کند همراهی کنند تا امیدواریم از این بحران عبور کنیم.

وی افزود: رانندگان موظف هستند در تقاطع های خاموش مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام کنند، چراکه تمام قوانین در تقاطع هایی که فاقد چراغ هستند در آیین نامه آمده است.

بساطی به وضعیت قرمز  در شهرستان کاشان هم اشاره کرد وگفت: ورود و خروج از شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است و افرادی که نسبت به این اقدام مبادرت کنند مشمول جریمه می شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط شیوع موج پنجم کرونا، مراکز تعویض پلاک، آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی، آزمون های گروهی تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز