خبرگزاری کار ایران

چالش اخذ مالیات از تراکنش های بانکی به زیان اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۱۱

رئیس اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس گفت: چالش اخذ مالیات از تراکنش های بانکی در برهه کنونی به زیان اقتصاد کشور است و فعالان اقتصادی را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عارف شکر پور در نشست هیات مدیره اتحادیه کارگزاران بندرعباس با اعضا این اتحادیه، اظهار کرد: قوانین و بخشنامه هایی که با آن مواجه هستیم و سرعت صدور آنها روز به روز افزایش می یابد کاملا ضد رونق اقتصادی کشور و به ویژه استانی همانند هرمزگان است.

وی بیان کرد: فعالان اقتصادی به ویژه کارگزاران گمرکی خواهان رفع سریع مشکلات پیش آمده در باب اخذ مالیات از تراکنش های بانکی هستند و رایزنی های این اتحادیه در سطح استانی همچنان ادامه دارد.

رئیس اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس تصریح کرد: بدون شک فعالان اقتصادی از اجرای قوانین و مقررات استقبال می کنند اما اگر جایی قانون می تواند انعطاف خاصی از خود داشته باشد مسوولان باید آن را اعمال کنند.

شکرپور گفت: امید است با رایزنی هایی که با اداره کل امور مالیاتی استان در حال انجام است و با حمایت و همراهی اتاق بازرگانی هرمزگان به نقطه قابل قبولی در باب حل این مشکل برسیم.

در پایان هر یک از اعضا به بیان نظرات خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز