خبرگزاری کار ایران

فراخوان هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۷۴۸

در راستای ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط ضعف و قوت رسانه‌های استان زنجان فراخوان هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان در بخش های اصلی و موضوعی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان به منظور ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط ضعف و قوت رسانه‌های استان زنجان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات در استان زنجان برگزار می‌شود.

مقاله، یادداشت، سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، صفحه‌آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور بخش‌های اصلی این جشنواره محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های موضوعی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت با محوریت کنگره 3535 شهید استان زنجان، حجاب و عفاف، خانواده و سبک زندگی و مسئله جمعیت، انرژی، آب و محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری و فقر، مسائل جوانان و کرونا و مدافعان سلامت و دین و معنویت آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آثار رسیده در بخش موضوعی به صورت جداگانه بررسی شده و رسانه‌ای که بیشترین آثار را ارائه کند تجلیل می‌شود و در این بخش ارسال تصویر یا اصل آثار به دبیرخانه الزامی بوده و نیاز به بارگذاری آثار نیست.

آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه سال 99 تا پایان خرداد ماه سال 1400 در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان منتشر شده باشد.

آثاری در این جشنواره شرکت داده می‌شود که نام صاحب اثر در صفحه منتشر شده قید شود و مطالب با اسامی مستعار قابل پذیرش نیست و آثار با نام مستعار باید به تایید مدیرمسئول رسانه مربوطه برسد.

نمایندگی‌های نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها به عنوان مدیرمسئول شناخته نمی‌شوند و آثار باید به تایید مدیرمسئول در مرکز برسد.

مطالب مربوط به رسانه‌های فاقد مجوز و بولتن‌های داخلی امکان شرکت در جشنواره را ندارند همچنین هر متقاضی مجاز به ارسال اثر در سه بخش اعلام شده است و رسیدگی به آثار تک مرحله و توسط هئیت داوران مشخص شده داوری می‌شود.

لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان جایزه نفر اول، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان  جایزه نفر دوم و لوح تقدیر و جایزه یک میلیون تومانی جایزه نفر سوم در هر بخش اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 31 تیرماه سال جاری در بخش‌های اعلام شده در سامانه zanjanpressfestival.ir بارگزاری کرده و اصل آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز