خبرگزاری کار ایران

اشتغالزایی برای یک‌هزار نفر در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۰۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌‎های صنعتی استان قزوین گفت: با سرمایه گذاری 18 سرمایه گذار در شهرک صنعتی خرمدشت زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۳۵ نفر به طور مستقیم فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان گفت: برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان 18 سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده‌ و قرار داد منعقد کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‎های صنعتی استان قزوین ادامه داد: با سرمایه گذاری 20 هزار و 406 میلیارد ریالی ساخت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت آغاز خواهد شد.

وی ابراز کرد: با این سرمایه گذاری‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۳۵ نفر در این شهرک فراهم می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: شهرک صنعتی خرمدشت 2 هزار و 200 هکتار وسعت داشته و یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور است؛ از این میزان طی سه ماه ابتدایی سال جاری 43 هکتار زمین نیز در این شهرک صنعتی در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‎های صنعتی استان قزوین افزود: باتوجه به اعلام آمادگی و استقبال برندهای معتبر کشور در خرمدشت پیش بینی می‌کنیم این شهرک صنعتی در آینده نزدیک از جمله شهرک‌های مهم و پیشرفته کشور به محسوب شود.

خانپور در پایان گفت: باتوجه به استقبال سرمایه گذاران فاز نخست شهرک صنعتی خرمدشت با مساحت 325 هکتار آماده سازی شده و امیدواریم در آینده بخش دیگری از اراضی نیز جهت سرمایه گذاری آماده سازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز