خبرگزاری کار ایران

شهردار مشکین دشت خبر داد:

به کسی باج نمی دهم/مدیریت شهری مشکین دشت با تعامل خوب شورا و شهرداری همراه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۴۵۱

شهردار مشکین دشت گفت: مسئولیت در شهرداری را با این تعهد برعهده گرفتم که برای انجام امور شهری به هیچ کدام از اعضای شورا باج ندهم و تا کنون این تعامل دوطرفه تنها در مسیر توسعه شهری و رضایت مندی شهر، دنبال و ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، حسین بغدادی در نشستی که به مناسبت روز دهیاری و شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: در یکسال اخیر، بهره مندی شهرداری مشکین دشت از اعتبارات دولتی، صفر بود و در این ارتباط دولت هیچ کمک مالی به شهرداری نداشت.

وی افزود: در کرونا بسیاری از ساخت و سازها کاهش یافت اما شهرداری بدون وقفه و با تمام قوت در شرایط کرونا به فعالیت خود ادامه داد.

شهردار مشکین دشت تصریح کرد: افزایش حقوق کارگری معمولا با ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش همراه است که در اوایل سال گذشته از طرف دولت ابلاغ و بر عهده شهرداری گذاشته شد. همچنین با وجود کاهش درآمد پایدار در پایان سال گذشته حقوق کارگران ۳۹ درصد افزایش یافت و دولت این وظیفه خود را نیز بر عهده شهرداری گذاشت که این تبعات سنگینی برای شهرداری داشت.

وی با اشاره به فعالیت هایی که در زمینه بانوان انجام شد گفت: ۲ سالن ورزشی در حال ساخت است و مصمم هستیم این پروژه ها  کامل و در صورت تکمیل به تناسب بین آقایان و بانوان تقسیم خواهد شد.

بغدادی با تکذیب خبر رهاسازی سگ های ولگرد در شهر فردیس، تصریح کرد: در جلسه استانی این موضوع به عنوان معضل کشوری مطرح شد که بدون تصمیم باقی مانده است با این وجود نگهداری سگ ها گاهی در فاصله با شهرها رهاسازی می شود اما سگها مجدد به شهر مبدا بازمی گردند.

شهردار مشکین دشت در پاسخ به سئوال ایلنا مبنی بر تعامل شورا و شهرداری در عملکرد یکسال اخیر مدیریت شهری گفت: پیش از قبول مسئولیت در شهرداری مشکین دشت با این تعهد وارد کار شدم که برای انجام امور شهری به هیچ کدام از اعضای شورا باج ندهم و تا کنون این روال ادامه داشته و تعامل دوطرفه تنها در مسیر توسعه شهری و رضایتمندی شهر، دنبال و همچنان ادامه دارد.

وی به فعالیت های ورزشی حوزه بانوان اشاره کرد و  ادامه داد: ۲ سالن ورزشی در حال احداث است که پس از اتمام به تناسب در اختیار آقایان و بانوان قرار می گیرد.

بغدادی در ارتباط با گسترش فضای سبز اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر فاقد آب پایدار است و با کمبود چاه عمیق روبرو هستیم. همچنان در سیستم آبیاری با مشکل روبرو هستیم لذا برای جبران این کمبود از آب‌های جاری کانال‌ها، استفاده می شود.

وی با عنوان اینکه به دلیل‌ نبود پساب و چاه، اولویت شهرداری حفظ فضای سبز است، گفت: معمولا سرانه فضای سبز شهر باید ۵ متر باشد که این مورد با توجه به جمعیت و وسعت مشکین دشت، حدود ۴ متر در نظر گرفته شده است.

بغدادی با اشاره به فعالیت فرهنگی شهری تصریح کرد: شهرداری متولی توسعه فرهنگ شهر نیست و این امر بر عهده سایر نهادهای ذیربط است که جای خالی آنها در شهر مشکین دشت وجود دارد؛ این در حالیست که دو فرهنگسرای شهر نیز به دلیل شیوع کرونا، اغلب تعطیل شده است.

در این نشست خبری، معاونان شهرداری مشکین دشت هر یک گزارشی از عملکرد یکساله خود ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز