خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان :

آمار بستری بیماران کرونایی کاشان دو برابر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۳۰۹

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: طی دوهفته آمار بستری بیماران کرونایی دو برابر شده و ۱۱ بیمار بد حال در بخش های ویژه بیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از کاشان، ابوالفضل شجاعی با اشاره به برنامه‌های قطعی برق شهرستان که می تواند به دستگاه ها و تجهیزات پزشکی آسیب های جدی وارد کند افزود:ضروری است شرکت برق منطقه ایی مانند سال های قبل از قطع برق بیمارستان شهید بهشتی با هدف ارائه خدمات مطلوب و در لحظه به بیماران خودداری کند.

وی ادامه داد: جلساتی برای بررسی مشکلات مربوط به سیستم برق و موتور خانه های برق اضطراری با حضور مسئولان دانشگاه و بیمارستان برگزار  و تصمیماتی برای ارتقا ژنراتورها و تابلو برق ها اتخاذ شده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با بیان اینکه سیستم برق اضطراری و ژنراتورهای دیزلی در مجمتع همزمان با روز های افتتاح مورد بهره برداری واقع شده تاکید کرد: سال ۶۷ سه ژنراتور دیزلی برای تامین برق اضطراری نصب شد که در حال حاضر کارشناسان هزینه تعویض آنها را بیش از یکصد وده  میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی تصریح کرد: بخش های ویژه بیمارستان که حتا یک ثانیه قطعی برق می تواند اتفاقات ناگواری برای بیماران بدحال رقم زند مجهز به دستگاه upsاست که قادر است ۳۰ دقیقه تا یک ساعت برق مورد نیاز بخش هایی نظیر سی سی یو و آی سی یو را تامین کند.

شجاعی از مدیران برق منطقه کاشان درخواست کرد با توجه به اینکه مجتمع درمانی شهید بهشتی کاشان مرکزی برای  ساکنان شمال استان محسوب می شود، بدون اطلاع قبلی اقدام به قطع برق نکنند و در صورت امکان طبق سنوات گذشته برق بیمارستان از  لیست زمان بندی شده خارج‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر مراجعه بیماران کرونایی بسیاری از بیماران ترومایی نیز در حال آمدوشد به بیمارستان هستند یادآور شد: بیمارانی که طی ۱۷ ماه شیوع کرونا به دلایل مختلفی از حضور درمراکز درمانی خودداری می کردند طی این روزها خواستار ویزیت و درمان خود هستند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: گرانی دارو و مطالبات سال های قبل شبکه درمان از بیمه ها‌ سبب شده تا تعویض برخی از دستگاه های قدیمی بیمارستان نظیر ژنراتورهای برق اضطراری با وقفه طولانی همراه شود.

شجاعی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم را زمینه ساز شروع پیک پنجم کرونا در کاشان برشمرد و افزود:طی دوهفته آمار بستری بیماران کرونایی دو برابر شده و ۱۱ بیمار بد حال در بخش های ویژه بیمارستان بستری هستند.

 

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز