خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت برق استان:

برق کارخانجات فولاد قزوین درصورت عدم کاهش مصرف قطع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۲۴۸

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: برق کارخانجات فولاد قزوین درصورت عدم کاهش مصرف برق طبق دستورالعمل وزارت نیرو قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدمحمد قافله باشی با اشاره به شرایط مصرف برق در صنایع فولاد استان گفت: درحال حاضر 31 کارخانه فولاد در استان قزوین درحال فعالیت هستند و باتوجه به دستورالعمل وزارت نیرو لازم است میزان مصرف برق را تا 90 درصد کاهش دهند.

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ادامه داد: درصورت عدم توجه کارخانجات فولاد به این دستورالعمل برق آن‌ها قطع خواهد شد.

وی ابراز کرد: افزایش دما در استان و سطح کشور میزان سهمیه پیک برق مصرفی روزانه استان را به ۷۰۰ مگاوات کاهش داده؛ از این رو برای جلوگیری از افزایش خاموشی‌ها مدیریت مصرف برق در بخش‌های مختلف ضرورت دارد.

این مسئول افزود: عدم استفاده از کولرهای گازی و یا استفاده با درجه 25 و همچنین قرار دادن کولرهای آبی بر دور کند به تمام هم استانی‌ها توصیه می‌شود.

وی عنوان کرد: زمان مصرف پیک بار در استان 12 تا 17 است و تغییر ساعات اداری موجب می‌شود روزانه حدود 25 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شود.

قافله باشی در پایان گفت: کاهش بارندگی‌ها افزایش 24 درصدی مصرف برق در استان را به دنبال داشته که 2 درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز