خبرگزاری کار ایران

مشکلات کولبری و بیکاری جوانان اصلاح و رفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۱۰۹

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه جوانان باید نقش پر رنگی در پیشرفت کشور داشته باشند، گفت: مشکلات بیکاری، کولبری و دستفروشی باید با کمک جوانان و دولت اصلاح و رفع شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز سه شنبه (15 تیرماه) در نشست با جمعی از نمایندگان کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی شهرستان سقز اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید به وسیله انسان‌های مؤمن، معتقد به آرمان‌های انقلاب، جوانان متخلق و انقلابی در جامعه ترویج داده شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید امیدوار به آینده و نقش پر رنگی در پیشرفت کشور داشته باشند، افزود: مشکلاتی همچون بیکاری، کولبری و دستفروشی در استان کردستان با کمک جوانان و دولت اصلاح و رفع شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به جوانان و نمایندگان کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی شهرستان سقز بیان کرد: از فعالیت‌های مؤسسات خیریه و همچنین کارآفرینی حمایت و این کانون‌ها را در این راستا تقویت می‌کنیم.

وی به نقش ورزش در جذب جوانان اشاره و اظهار کرد: دغدغه ورزش یک واقعیت است، چراکه امروز ورزش حرف اول را در جذب جوانان می‌زند بنابراین باید به مطالبات و خواسته‌های قشر ورزشکار توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تأکید بر تقویت امید به آینده و فصای ایجاد شده در دولت انقلابی، افزود: کانون‌ها و به‌ویژه جوانان معرف فرهنگ شهرشان باشند و مسائل شهر را بیان کنند و در مجمع‌های جوانان شهر همفکری کنند تا گره‌ای از مشکلات باز شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این نشست اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی روی پای خود ایستاده‌اند و بدون حمایت مالی از ارگان خاصی، فعالیت می‌کنند و جامعه جوان، خانه‌های قرآن، تشکل‌های ورزشی و فرهنگی را با عشق و علاقه نمایندگی می‌کنند.

یادآور می‌شود،‌ در پایان این نشست هر یک از نمایندگان کانون‌ها و جوانان فرهنگی، ورزشی، دانشجوی، بسیجی، هلال‌احمر و کمیته امداد سقز بر بکارگیری و اعتماد به جوانان در پست‌های مدیریتی، استفاده اصولی و درست از ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی، سد و رفع بیکاری، کولبری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای بیمارستان تازه تأسیس شفا، تسریع در اتمام فرودگاه، جاده سقز به سمت بوکان و بانه، ازدواج آسان برای جوانان، اهتمام به ورزش بانوان و ایجاد دانشکده پزشکی در سقز تأکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز