خبرگزاری کار ایران

یک ایرانی رکورد زد/ ثبت جدید مرتضی جاوید در گینس

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۱۰۷

سومین رکورد مرتضی جاوید در زمینه حفظ ۲۷ عدد در ۴ ثانیه ثبت و برای داوری به گینس ارسال شد، این اتفاق باعث شکستن شدن رکورد یک هندی در این زمینه شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی جاوید صبح روز گذشته در محل گنبد آسمان برج میلاد، رکورد حفظ ۲۷ عدد در ۴ ثانیه را با حضور مشاور گینس به ثبت رساند.

جاوید در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین رکورد خود به منظور ثبت در گینس اظهار داشت: در روز ۱۴ تیرماه به مناسبت روز قلم موفق شدم رکورد بیشترین حفظ ارقام در ۴ ثانیه را به ثبت برسانم و با حفظ ۲۷ رقم در این مدت زمان موفق به شکستن رکورد پیشین شدم که با حفظ ۲۴ رقم در ۴ ثانیه ثبت شده بود.

وی با اشاره به نخستین رکورد خود در زمینه حافظه افزود:  در گام نخست حفظ بیشترین اسامی و تاریخ تولد در دو دقیقه را به ثبت رساندم  که اسامی و مشخصات ۲۲ نفر به همراه اسم، روز، ماه و سال تولد را بیان کردم و رکورد یک آلمانی را شکستم و همچنان کسی موفق به رکورد شکنی نشده است.

رکورددار حافظه ایران در ادامه گفت: دومین رکورد حافظه که به ثبت رساندم در زمینه حفظ بیشترین اعداد سه رقمی متوالی بود که در ۳۰ ثانیه ۹۰ رقم را به خاطر سپردم و نسبت به رکورد دار قبلی ۱۸ رقم بیشتر به حافظه سپرده بودم.

وی افزود: اعداد به صورت تصادفی و از طریق یک برنامه مخصوص ارائه می‌شود و داوران گینس تصاویر ارسالی را بررسی و داوری می‌کنند و سپس در صورت نبود مشکل اقدام به ثبت رکورد می‌ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز