خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در استان های ساحلی دریای خزر/دریای عمان مواج است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۰۶۴

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: از امروز تا جمعه با نفوذ جریان‌های شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل علاوه بر بارش باران و رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی ، شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

گودرزی در مورد وضعیت آب‌های شمالی کشور گفت: دریای خزر در طی روز‌ها آینده مواج است.

این کارشناس هواشناسی گفت: برای امروز نیمه جنوبی سیستان، جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های شدی موقتی را شاهد خواهیم بود.

گودرزی ادامه داد: در همین مناطق احتمال جاری شدن روان آب ها، برخورد صاعقه و بالا آمدن ناگهانی آب را شاهد خواهیم بود. اگرچه از فردا فقط شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

وی در مورد وضعیت آب‌های جنوبی کشور گفت: شرق دریای عمان در سه روز آینده مواج است.

این کارشناس هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت: برای امروز و فردا هوای تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در امروز ۴۱ درجه و طی فردا و پس فردا نسبتا خنک‌تر خواهد شد. از این رو برای پایان هفته شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز