خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

شرایط جدید آب و هوایی، سبک زندگی جدیدی را می طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۰۲۶

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: افزایش بی سابقه دما در جهان و قربانیان آن که در تاریخ معاصر بی سابقه بوده است و در کشور ما هم این موج گرمایی کاملا محسوس بوده، تغییر اساسی سبک زندگی را اجتناب ناپذیر کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، بهمن داراب زاده گفت: افزایش بی سابقه دما در جهان و قربانیان آن که در تاریخ معاصر بی سابقه بوده است و در کشور ما هم این موج گرمایی کاملا محسوس بوده، تغییر اساسی سبک زندگی را اجتناب ناپذیر کرده است.

داراب زاده با اشاره به اینکه، شرایط جدید آب و هوایی، سبک زندگی جدیدی را می طلبد، گفت: باید طرحی نو و روشی جدید ایجاد کنیم و خود را با این شرایط جدید سازگار کنیم. همانگونه که در سایر زمینه ها مانند، ارتباطات، آموزش، اشتغال و ... شاهد رویکرد جدیدی کاملا متفاوت با گذشته هستیم، باید نگرش خود را نه تنها در استفاده از انرژی برق، بلکه در استفاده از تمامی حامل های انرژی و نعمت های خدادادی تغییر دهیم تا بتوانیم رفتاری مناسب داشته باشیم.

وی افزود: این شرایط خاص و هشدار و نگرانی کارشناسان و صاحب نظران در خصوص موج جدید گرمایی و محافظت از محیط زیست، بار دیگر با رجوع به تعالیم اسلامی در خصوص استفاده درست از مواهب خدادادی و پرهیز از اسراف را آشکار می کند و باید بر اساس این تعالیم مقدس، بیش از پیش در استفاده از نعمت های خداوند دقت داشته باشیم تا پیشاپیش از وقوع هر گونه بحرانی جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز