خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان خبر داد:

تماس مکرر کاشانی ها با آتش نشانی در زمان قطعی برق

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۹۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: با وجود اطلاع رسانی های مکرر قبلی باز هم شاهد سیل تماس شهروندان با شماره۱۲۵ آتش نشانی در موقع قطعی برق هستیم.

به گزارش ایلنا از کاشان، روح الله فدائی افزود:تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی علاوه بر اینکه هیچ مشکلی از شهروندان در زمینه قطع برق را حل نمی کند بلکه بار ترافیکی خطوط تلفن آتش نشانی را افزایش داده و باعث تأخیر  احتمالی در عملیات نجات به حادثه دیدگان می شود. 

 وی با اشاره به ۴۰۰مورد تماس تلفنی در  روزگذشته با آتش نشانی برای قطعی برق تصریح کرد : برخی شهروندان به علت عدم آگاهی از شماره تلفن های ضروری و به خاطر نداشتن شماره تلفن امور برق، با سامانه ۱۲۵ برقرار کرده و مشکلات متعددی برای آتش نشانی ایجاد کرده اند.

 فدائی ادامه داد: ازشهروندان گرامی تقاضاداریم در زمان قطع برق تنها باشماره ۱۲۱ اداره برق تماس بگیرند و نیز برنامه و زمان بندی خاموشی ها از طریق آن اداره از قبل با استفاده از نرم افزار برق من و سایت استانی آن اداره  اطلاع رسانی می شود. 

مدیرروابط عمومی آتش نشانی کاشان در پایان گفت : سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی کاشان آماده دریافت حوادث اعلام شده از سوی شهروندان است که متأسفانه در زمان قطعی برق در برخی مواقع شاهد مشغول بودن تمامی خطوط به علت تماس اشتباه شهروندان هستیم و این امر می تواند باعث اخلال در امدادرسانی به افراد حادثه دیده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز