خبرگزاری کار ایران

بالاخره پس از ماه‌ها وعده و وعید؛

محموله واکسن کرونای برکت تحویل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۹۸

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: محموله واکسن کرونای شرکت دارویی برکت حاوی ۸ هزار دوز واکسن است که به گروه سنی بالای ۶۰ سال تزریق می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: تاکنون ۱۰۳ هزار و ۲۵۲ نفر در هرمزگان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به ۳۶ هزار و ۲۸۷ نفر از آن‌ها هر دو دوز اول و دوم تزریق شده است.

به گفته وی، تاکنون ۶۰ درصد از گروه سنی بالای ۸۰ سال، ۷۰ درصد از گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال و تقریباً همه گروه سنی ۷۵ تا ۸۰ سال در هرمزگان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 واکسیناسیون ۶۹ درصد از جمعیت سالمند هرمزگان

وی افزود: سبد واکسن کرونا در استان متشکل از واکسن‌های آسترازنکا، اسپوتنیک و سینوفارم است که واکسن برکت نیز به این سبد اضافه شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تزریق واکسن کرونا به گروه سنی ۶۰ تا ۷۰ سال نیز از چند روز پیش در شهرستان‌های بشاگرد و جاسک و از امروز نیز در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، قشم و بوموسی آغاز شده است.

به گفته نوروزیان، تاکنون در بشاگرد ۸۰ درصد و در جاسک ۳۲ درصد این گروه سنی واکسینه شده اند.

وی عنوان کرد: بیش از ۹۵ هزار هرمزگانی در رده سنی ۶۰ تا ۷۰ سال قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز