خبرگزاری کار ایران

اعزام تیم‌های هلال احمر قزوین به مناطق محروم خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۵۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و معیشتی هلال احمر استان به مناطق محروم خراسان جنوبی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در ۱۵ شهرستان کم آب، گفت: تیم‌های هلال احمر استان قزوین هم در راستای اجرای این طرح برای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوار‌های مناطق محروم استان خراسان جنوبی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه طرح "نذر آب ۴" تا پایان شهریور ماه به پایان می‌رسد، ادامه داد: تیم‌های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی هلال احمر قزوین در شهرستان به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی در مناطق محروم خراسان جنوبی مستقر می‌شوند.

آصفی افزود: در زمینه درمان تیم‌های دندانپزشک، چشم پزشک، اپتومتریست، پزشک متخصص گوش، حلق، بینی و قلب، روانپزشک و پزشک عمومی و در زمینه زیستی، بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم تحریر، اسباب بازی، آب معدنی و آرد برای پخت نان از اولویت‌های منطقه است که امسال با فراخوان عمومی از همه مردم نوعدوست و همچنین هم استانی‌های سخاوتمند و نجیب دعوت می‌شود تا با اهدای کمک‌های خود همچون سنوات گذشته به یاری هموطنان خود بشتابند.

وی ادامه داد: هلال احمر استان قزوین به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از خدمات و مشارکت‌های داوطلبانه و نیکوکارانه مردم، کمک‌های نقدی مردم را از طریق شماره حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۶۰۳۶۴۵۷۲ به نام خیران جمعیت هلال احمر استان قزوین جمع آوری می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز