خبرگزاری کار ایران

سرپرست شوراهای حل اختلاف استان:

محکوم به قصاص در قزوین با رضایت اولیای دم زندگی دوباره یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۲۷

سرپرست شوراهای حل اختلاف استان قزوین از رضایت اولیای دم پس از 9 سال برای رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف استان، حجت الاسلام محمد حیدری با اشاره به رضایت ولی دم برای آزادی محکوم به قصای در قزوین گفت: صبحگاه نهم دی ماه سال ۹۱ طی تماس تلفنی با کلانتری ۱۳ باهنر، قتل خانمی ۲۴ ساله، متاهل و دارای ۲ فرزند اعلام شد که پس از حضور ماموران انتظامی قتل با ضربات چاقو تایید شد.

سرپرست شوراهای حل اختلاف قزوین افزود: پس از بررسی و تحقیقات لازم مشخص شد قتل از سوی برادر همسر مقتوله به دلیل اختلافات خانوادگی صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: به دنبال آن، قاتل ۲۸ ساله و مجرد دستگیر و بازجویی‌های قضائی صورت گرفت و متهم به قتل اعتراف کرد و پس از اتمام رسیدگی‌های قضائی رای مبنی بر اجرای قصاص صادر شد.

حیدری گفت: پرونده مذکور از سال ۹۵ جهت اجرای صلح و سازش به شورای حل اختلاف ارجاع شد که سرانجام با تلاش‌های مجدانه واحد مصالحه قتل و خیران صلح و سازش خوشبختانه اولیای دم مقتوله شامل پدر، مادر و فرزندان، رضایت قطعی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز