خبرگزاری کار ایران

مدیر عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

قطعی‌های برق هیچ گونه مشکلی در بیمارستان‌های قزوین ایجاد نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۱۶

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تمام بیمارستان‌های استان مجهز به ژنراتور برق بوده و با تمهیدات از پیش درنظر گرفته شده و همکاری همه جانبه اداره برق تاکنون تاکنون قطعی‌های برق هیچ گونه مشکلی را در بیمارستان‌های استان ایجاد نکرده است.

علی فخار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره قطعی‌های برق در بیمارستان‌های استان گفت: اداره برق استان در حوزه بیمارستان‌ها انجام داده همکاری داشته و نهایت تلاش خود را در راستای عدم قطعی برق و یا با اطلاع قبلی انجام داده است.

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: تمام بیمارستان‌های استان مجهز به ژنراتور برق بوده و قطعی برق از قبل پیش بینی شده؛ ضمن اینکه اگر قطعی برقی هم صورت گیرد با اطلاع قبلی اداره برق خواهد بود و از این رو تاکنون قطعی‌های برق هیچ گونه مشکلی را در بیمارستان‌های استان ایجاد نکرده است.

فخار سلیمانی گفت: پیش از آغاز قطعی برق نیز در بیمارستان‌ها مانور قطعی برق برگزار شده و آمادگی بیمارستان‌ها از نظر تجهیزات و سالم بودن ژنراتورها مورد آزمایش قرار گرفته و در مواجهه با قطعی برق آمادگی لازم وجود داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز