خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

صنعت ورزش در هرمزگان به یک صنعت کاملاً حرفه ای تبدیل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۸۷

استاندار هرمزگان گفت: با شروع فعالیت شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان ، صنعت ورزش در استان به یک صنعت کاملاً حرفه ای تبدیل خواهد شد و ورزش پایه در استان با بهره گیری از تجربه های موفق استان‌های دیگر و آسیب شناسی درون استانی جانی دوباره خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نخستین جلسه هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان به ریاست استاندار هرمزگان و با دستور کار تصمیم‌گیری در خصوص برنامه‌های پیشنهادی مدیرعامل این باشگاه در استانداری هرمزگان برگزار شد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در نخستین نشست هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان که با حضور نمایندگان مردم مرکز استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: این شرکت با هدف حمایت از ورزش های بومی و حرفه ای از سطح روستاها تا بالاترین سطح تقسیماتی در استان تأسیس شده است و با توجه به زیرساخت های خوبی که دولت در همه نقاط ایجاد کرده و توسعه فضاهای ورزشی در سال های آتی، می ‌توانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب، استعدادهای خوبی که در استان وجود دارد را شناسایی، تربیت و حمایت کنیم که مرحله به مرحله رشد کنند و بتوانند به عنوان یک بازیکن حرفه ای وارد باشگاه های مطرح در رشته های مختلف ورزشی شوند.

 وی یک از اهداف این شرکت را گستراندن چتر حمایتی خود از رشته ها و باشگاه های مختلف ورزشی عنوان کرد و افزود: با کمک هایی که بر اساس ساز و کار پیشنهادی هیئت مدیره به تیم های رده های مختلف باشگاهی استان خواهد شد، انگیزه ورزشکاران و باشگاه ها برای حضور قدرتمند در میدان های ورزشی افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: با شروع فعالیت این شرکت، صنعت ورزش در هرمزگان به یک صنعت کاملاً حرفه ای تبدیل خواهد شد و ورزش پایه در استان با بهره گیری از تجربه های موفق استان‌های دیگر و آسیب شناسی درون استانی جانی دوباره خواهد گرفت.

 همتی با بیان اینکه این شرکت با تکیه به منابعی که بنگاه‌های اقتصادی استان تامین خواهند کرد در قالب یک برنامه منظم در حال سازماندهی و شکل گیری است، تصریح کرد: تداوم فعالیت این شرکت محدود به هیچ از مدیران استان نیست بلکه یک کار مستمر خواهد بود که بر اساس چارچوب های تعریف شده می تواند به مسیر خود ادامه دهد و امیدواریم ثمرات این کار بزرگ در آینده نزدیک با حضور ورزشکاران هرمزگانی رشته‌های مختلف در سطوح عالی قهرمانی نمود پیدا کند.

وی، آغاز این فرآیند را عامل و محرکی مهم برای ارتقاء ورزشکاران و باشگاه های مختلف ورزشی عنوان کرد و افزود: کمک های شرکت صنایع پشتیبان ورزش هرمزگان به همه رشته ها و به ترتیب اولویت و اهمیتی که برای مخاطبان و مردم استان دارد انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان همچنین از همراهی بنگاه های اقتصادی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران اجرایی، نخبگان ورزشی و رسانه های استان قدردانی و اظهار امیدواری کرد: شکل گیری این شرکت بتواند به عنوان یک کار پایدار، آینده روشنی را برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در تمام سطوح  فراهم کند و هرمزگان بتواند خود را به عنوان یکی از استان های صاحب نام و تراز اول ورزشی معرفی کند.

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با تدبیر استاندار هرمزگان و با هدف تقویت ورزش و ساماندهی و یکپارچه‌سازی حمایت های صنایع هرمزگان از ورزش استان شکل گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز