خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

بهانه هیچ صنعتی برای عدم حمایت از ورزش هرمزگان پذیرفته نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۵۹

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه شخصا با خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ یکی موافق نیستم، اضافه کرد: باید از ظرفیت های موجود و تیم های فعلی حمایت کنیم تا خود پله پله صعود کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد مرادی در نخستین جلسه هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از توانمندی های فردی و گروهی ورزش استان هرمزگان به نحو احسنت بهره ببریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم علاوه بر فوتبال سایر رشته های توانمند هرمزگان هم دیده شود، افزود: شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان در گام نخست حرکت مناسبی برداشته و تأسیس آن می تواند ثمرات مطلوبی برای استان و ورزش آن داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنگاه های اقتصادی هرمزگان باید سهم خود را در مسئولیت های اجتماعی ایفا کنند، عنوان کرد: به طور جد باید تمامی بنگاه های اقتصادی به پای کار بیایند و عذر هیچ صنعتی پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه شخصا با خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ یکی موافق نیستم، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود و تیم‌های فعلی حمایت کنیم تا خود پله پله صعود کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز