خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

واگذاری بیش از ۱۰۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۵۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: تا پایان خرداد ماه امسال یک هزار و ۲۵۹ فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان واگذار شده است.

یدالله سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، تعداد کل انشعاب های فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴۴ هزار و ۹۲۰ فقره اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۷۷ درصد شهرخوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

وی افزود: رویکرد آب وفاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به واگذاری بیش از ۷۴۲ انشعاب آب در سه ماهه اول سالجاری بیان کرد: ۲۵۴ فقره انشعاب آب واگذار شده مربوط به روستاهای شهرستان و ۴۸۸ فقره نیز در شهرهای شرکت واگذار شده است .

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری خوی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکین باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند. 

سلطانی با بیان اینکه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز شرکت آب و فاضلاب جرم محسوب می‌شود، ابراز داشت: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می گیرد. 

وی افزود: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز