خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خبر داد:

وضعیت اردستان دوباره قرمز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۱۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: بی توجهی مردم و عادی انگاری‌ها، وضعیت کرونایی اردستان را بار دیگر قرمز کرد.

به گزارش ایلنا از اردستان،حسن ذبیحی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: عادی‌انگاری ها و عدم توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونا در این شهرستان از زرد به قرمز شده است.

وی با اشاره به افزایش مراجعان به مراکز شناسایی بیماری کرونا، افزود: افزایش مبتلایان و به تبع آن افزایش بستری‌ها موجب تغییر رنگ‌بندی کرونا اردستان شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: تجمع در آرامستان‌ها و حضور در مراسم‌های مختلف بعد از انتخابات، زمینه را برای انتشار و انتقال ویروس کرونا و شرایط کنونی فراهم کرد.

ذبیحی با بیان اینکه ردپای ویروس هندی در کاشان شناسایی شده است، تاکید کرد: این نگرانی وجود دارد که ویروس هندی یا دلتا ویروس که در حال حرکت به سمت مرکز کشور است به اردستان نیز وارد شود.

وی با بیان اینکه نگرانی در خصوص ظرفیت بستری در بیمارستان وجود ندارد، تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی اردستان آمادگی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را دارد و در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد.

ذبیحی درباره تجمع زیاد در مراسم هفتم تیر اردستان تاکید کرد: برای برگزاری این مراسم پیش‌بینی های بهداشتی انجام و ظرفیت محدودی در نظر گرفته شد، اما حضور جمعیت بیش از ظرفیت بود و اختیار از دست برگزارکنندگان خارج شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز