خبرگزاری کار ایران

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی:

160 نوع قطعه توسط کارشناسان نیروگاه شهید رجایی قزوین ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۶۸

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی گفت: طی سه ماه ابتدایی سال جاری کارشناسان نیروگاه بیش از 160 قطعه برای واحدهای مختلف نیروگاه شهید رجایی طراحی کرده و قطعه سازان داخلی نسبت به تولید آن اقدام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهران پوررمضان با اشاره به استفاده از ظرفیت داخلی در ساخت قطعات نیروگاه شهید رجایی گفت: طی سه ماه ابتدایی سال جاری کارشناسان نیروگاه بیش از 160 قطعه برای واحدهای مختلف نیروگاه شهید رجایی طراحی کرده و قطعه سازان داخلی نسبت به تولید آن اقدام کرده‌اند.

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی ادامه داد: این اقدامات در راستای حفظ آمادگی واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی برای تولید برق پایدار انجام شده است.

وی با برشمردن اقلامی که توسط نیروهای داخلی شرکت طراحی شده عنوان کرد: سیل‌های توربین بخار، اورینگ مورد استفاده در برج‌های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه سیکل ترکیبی، چرخ دنده‌های گیربکس واحد‌های گازی، از قطعات طراحی شده در داخل هستند که پس از ساخت در نیروگاه نصب شده‌اند.

پوررمضان گفت: در راستای کاهش وابستگی به شرکت‌های خارجی و کاهش هزینه‌های جاری اداره ساخت داخل نیروگاه شهید رجایی اقدامات مختلفی ر ا انجام می‌دهد که طراحی این قطعات از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز