خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

شهرداری و دهیاری‌ها در شکل گیری جامعه مردم سالار نقش مهمی ایفا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۳۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ضمن تبریک روز شهرداری‌ها ودهیاری‌ها گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون نقش شهرداری و دهیاری‌ها در شکل گیری جامعه مردم سالار مبتنی بر آرای مردم بسیار واضح و مبرهن بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با صدور پیامی روز شهرداری‌هاو دهیاری‌ها را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز نقش شهرداری و دهیاری‌ها در شکل گیری جامعه مردمسالار مبتنی بر آرای مردم بسیار واضح و مبرهن بوده است.

بدون تردید نامگذاری یک روز در تقویم کشوری بدین نام، نشان‌دهنده شأن، منزلت و نیز جایگاه ویژه دهیار در حوزه مدیریت روستایی، ایجاد محیط امن و توأم با آرامش برای شهروندان به واسطه خدمات مطلوب و بی‌منت است؛ در واقع دهیاری‌ها با حداقل امکانات مالی و نیروی انسانی خدمات بسیار ارزنده‌ای به روستاها ارائه کرده و نقش عمده‌ای در توسعه روستایی ایفا کرده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز، از خدمات خالصانه کارکنان پرتلاش و خدوم دهیاری‌ها و شهرداری‌ قزوین و دهیاران شهرستان قزوین تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسالت دارم.

علی فرخزاد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز