خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان :

راه‌های دسترسی، نقطه کلیدی و مهم توسعه هر شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۱۱

نماینده شیراز و زرقان گفت: بحث راه‌های دسترسی، نقطه کلیدی و مهم توسعه هر شهر است و امیدواریم با این زیرساخت‌ها، دسترسی‌ها و این امکانات، شهر صدرا به آن کارکردهای ویژه تعریف شده از جمله شهر دانشگاهی، شهر درمانی و شهری مناسب سکونت دست یابد.

به گزارش  ایلنا جعفر قادری عنوان کرد: شرکت عمران شهر صدرا در طول سال‌های گذشته کارهای بزرگی را رقم زدند ما بازخورد این تلاش‌ها و زحمات را در جلسات مردمی که برگزار می‌شود به خوبی مشاهده می‌کنیم، وقتی نوع مطالبات مطرح  می‌شود، می‌بینیم که مطالبات نسبت به گذشته متفاوت شده و زیرساخت‌ها و روبناها همه به نوعی یکی پس از دیگری حل می‌شود.

او ادامه داد: شرکت عمران در شهر صدرا در هیچ زمینه‌ای نیست که پروژه‌ای تعریف نکرده باشد و اقدام جدی صورت نداده باشد. هیچ دستگاهی نیست که نیاز به زمین و ساختمان داشته باشد و شرکت عمران صدرا ورود پیدا نکرده باشد؛ در بحث راه، آب و فاضلاب، فضای آموزشی، ورزشی، فضای اداری، فضای خدماتی و رفاهی و فضاهای دیگر، یکی پس از دیگری مشکلات  صدرا را حل می‌کنند که این نتیجه یک مدیریت جهادی و تخصصی، تفکر جهادی و تفکر حاکمیت نیروهای علمی و نیروهای تخصصی شرکت عمران شهر صدرا است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ضمن قدردانی از زحمات دو مجموعه شرکت عمران و جهاد نصر بیان کرد: جهاد نصر یکی از افتخارات استان است و امیدواریم که از لحاظ تجهیزات، ماشین آلات، امکانات و نیروهای تخصصی و توان مالی بتواند به جایگاه بالایی دست یابد تا بتوانیم پروژه‌های بزرگی را با کمک آن‌ها در استان شروع کنیم.

قادری اضافه کرد: اعتقاد من بر این است که مشکل مملکت مشکل پول و مسائل مالی نیست، بلکه مشکل، طراحی مدل، پیگیری، جرأت و جسارت است که خوشبختانه همه این‌ها در دو مجموعه شرکت عمران صدرا و جهاد نصر وجود دارد و ان شاءالله ما نیز بتوانیم گره‌ای از این مشکلات را باز کنیم و به‌عنوان پشتیبان و همراه شما در پروژه‌های بزرگ و کلانی که تعریف شده است، یاری کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تقدیر  از دو مجموعه شرکت عمران و جهاد نصر، گفت: نسخه شفابخشی که کشور همیشه به آن نیاز داشته و دارد و بدون شک ادامه راه ما در مسیر پیشرفت عمران و آبادانی، بالندگی و عزت و سربلندی است و باید همچنان از آن بهره‌مند باشیم، مدیریت جهادی است.

وی بیان کرد: امروز هم در مجموعه جهاد نصر که بر گرفته از روحیه جهادی است شاهد تلاش‌های خوبی هستیم و هم پشتیبانی، حمایت و تلاش شرکت عمران صدرا موجب برطرف شدن مشکلات و نیازهای شهروندان صدرا از جمله راه‌های ارتباطی شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه صدرا مستحق خدمت‌های بیش از این است، ادامه داد: شهر صدرا هم اکنون در حال جبران سال‌ها عقب ماندگی است و  باید از نظر مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل درون شهری و برون شهری و از همه جهات تامین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز