خبرگزاری کار ایران

جابجایی سه هزار و ۶۸۵ تن کالای اساسی توسط ناوگان حمل و نقل قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۴۲۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تاکنون سه هزار و ۶۸۵ تن کالای اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ه) با همت و تلاش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالای استان به قزوین حمل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: از نیمه خردادماه سال جاری تاکنون ۱۵۶دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا در استان قزوین جهت حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی به استان خوزستان اعزام شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اهمیت تخلیه سریع بنادر و جلوگیری از دپوی کالا در آنها، اقدامات مختلفی در این راستا انجام و جلساتی نیز با شرکت‌های حمل و نقل استان برگزار شده است.

این مسئول راهداری با اشاره به مشارکت شرکت‌های حمل و نقل در زمینه اعزام ناوگان به استان خوزستان، خواستار تداوم همکاری آنها جهت تسریع در این روند شد. 

حق‌لطفی یادآور شد: روند اعزام ناوگان و تخلیه کالاهای اساسی از بنادر طی روزهای اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و در ادامه نیز تلاش داریم تا با همکاری صنوف حمل و نقل، این مساله تسریع پیدا کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در جا به جایی کالاهای مورد نیاز مردم قدردانی و تاکید کرد: انتقال کالاهای اساسی مردم آن هم در روزهای سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا یک جهاد بزرگ محسوب می‌شود و رانندگان ما نیز همچون سال‌های دفاع مقدس خالصانه و متعهدانه این کار را به انجام می‌رسانند.

۱۲هزار دستگاه کامیون در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالای استان قزوین کار حمل و جا به جایی کالاهای مورد نیاز مردم از سایر نقاط کشور را برعهده دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز