خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

نخریدن کالای قاچاق توسط مردم، فرصت را از سوداگران اقتصادی سلب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۴۱۵

استاندار قزوین گفت: همکاری مردم از طریق نخریدن کالای قاچاق، فرصت را از سوداگران اقتصادی سلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت‌الله جمالی پور روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین تشکیل شد،عنوان کرد: در ۱۵ سال اخیر مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به تولید و اقتصاد داشته اند و بر همین اساس یکی از محورهای مهم که ایشان بر آن همواره تاکید دارند مقابله با قاچاق کالا و ارز بوده است.

استاندار قزوین همچنین گفت: قاچاق فرصت های بی‌شماری را از جامعه سلب می‌کند و اشتغال را با چالش روبرو می سازد؛ بنابراین همه ما با جدیت باید با این پدیده شوم مقابله کنیم.

نماینده عالی دولت در قزوین با بیان اینکه بدون همکاری مردم قادر به مقابله موثر با قاچاق نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: امروز همچون عرصه دفاع مقدس نیازمند بسیج عمومی هستیم تا بتوانیم ریشه این فساد را خشک کنیم.

وی ادامه داد: در امر پیشگیری و مقابله با کرونا امام جمعه محترم همواره حامی و پشتیبان مسئولان ستاد بودند و امیدواریم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز از حمایت های ایشان بهره مند شویم.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید مراقب نقشه های دشمن باشیم،گفت: دشمن با دسیسه های خود،جامعه را دچار بی تفاوتی می‌کند و در پی آن ضربه های جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد وارد می‌ نماید.

وی در پایان گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم به عنوان یک ظرفیت بزرگ در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز