خبرگزاری کار ایران

کاهش حجم سفر های برون شهری در اصفهان/ ممانعت از ایجاد شرایط حاد با رعایت پروتکل ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۳۴۱

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: پایانه های مسافربری برون شهری موظف به کاهش یک سوم حجم سفرها هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الله غلامی افزود: با توجه به آخرین وضعیت همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور و در پیش رو بودن موج پنجم کرونا بر رعایت هرچه بیشتر دستورهای بهداشتی، جلوگیری از تجمع و دورهمی و کنترل ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان‌ها تاکید شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار داشت: با توجه به قرمز شدن بیشتر شهرها در استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و کرمان و همچنین برخی از شهرهای فارس و بوشهر مقرر شد از ورود خودروهای غیر بومی از این استانها به اصفهان جلوگیری شده و در صورت تخلف از آن، جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای متخلف ثبت شود.

وی با بیان اینکه پایانه های مسافربری برون شهری نیز موظف به کاهش یک سوم حجم سفرها شدند، افزود: با توجه به اینکه مدت ماندگاری افراد در اتوبوس‌های مسافربری برون شهری زیاد است مقرر شد که حجم سفرها کاهش یابد و همچنین بسته‌های بهداشتی در ابتدای سفر بین مسافران توزیع شود.

غلامی با اشاره به اینکه از تجمع در بوستان‌ها با توجه به خاموشی دو سوم روشنایی‌ها باید پرهیز شود، خاطرنشان کرد: همچنین امروز بر جلوگیری از تجمع در اماکنی مانند رستوران‌ها و تالارها تاکید و به رستوران‌ها توصیه شد که بیشتر فعالیت‌های خود را به شکل بیرون بر داشته باشند.

وی از مردم خواست با توجه به اینکه در رستوران‌ها افراد ماسک‌های خود را از روی صورت بر می‌دارند تا جای ممکن از غذا خوردن داخل رستوران پرهیز و غذای خود را به صورت بیرون بر تهیه کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار امیدواری کرد که با کنترل شرایط موجود و رعایت دستورهای بهداشتی و محدودیت تعیین شده، وضعیت استان به سمت شرایط بدتر و حادتر پیش نرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز