خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان:

حمل 10 هزار تن کالای اساسی از بنادر جنوبی کشور به همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۶۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۱۰ هزار تن کالای اساسی از اردیبهشت ماه امسال تاکنون از بنادر جنوبی کشور به مقصد این استان بارگیری و حمل شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، صفر صادقی راد اظهار کرد: این میزان کالای اساسی با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و رانندگان وسائط نقلیه سنگین سراسر استان با هشت هزار دستگاه کامیون به این استان حمل شده است.

وی با بیان اینکه این میزان کالا بر اساس سهمیه همدان از بنادر جنوبی کشور بارگیری و حمل شده است، افزود: این کالاها شامل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از جمله کنجاله سویا، جو و ذرت است که از بندر امام خمینی(ره) خوزستان برای این استان بارگیری شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه موضوع حمل کالاهای اساسی و بحث حمل چغندر از اردیبهشت ماه امسال کلید خورد، یادآور شد: با پیگیری ها و تعاملی که از طریق اداره کل و انجمن های صنفی استان انجام شد از اردیبهشت ماه خوشبختانه روند حمل چغندر از خوزستان به استان از روند بسیار خوبی برخوردار بوده و مشکلی در زمینه حمل چغندر نداریم به گونه ای که تاکنون ۱۵۸ هزار تن چغندر جابجا شده است.

صادقی راد با بیان اینکه در ارتباط با حمل کالاها و نهاده های دامی از بنادر، خوشبختانه استان همدان یکی از استان های پیشرو است، بیان داشت: تنها دغدغه ای که در این زمینه وجود دارد این است که همه رانندگانی که به بنادر جنوبی اعزام می شوند  بار استان همدان را حمل نمی کنند و این موجب  می شود که روند جابجایی کالاها و نهاده های دامی به کندی انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد: رانندگان اولویت کاری خود را حمل نهاده های دامی قرار دهند و سعی کنند در کمترین زمان ممکن این کالاها را جا به جا کنند.

وی اضافه کرد: به منظور تشویق شرکت ها در استان زمینه صدور بارنامه کنجاله و جو در استان فراهم شده که شرکتهای حمل و نقل استان می توانند از مبدا استان کامیون را اعزام کرده و بارنامه خود را هم صادر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز